آخرین وضعیت محرومیت استقلال از زبان عبدالهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت محرومیت این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره آخرین وضعیت محرومیت استقلال از سوی فیفا اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم نامه ای را به دادگاه عالی تجدید نظر فیفا ارسال کرده بودیم که در نهایت این نامه از سوی فیفا رد شده است و باشگاه ما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نمی تواند بازیکن جدید جذب کند.

وی ادامه داد:در حال حاضر مسئولان به دنبال این هستند که در زمان جذب بازیکن آزاد اقداماتی را برای جذب تیموریان و جپاروف انجام دهند اما این طور که به نظر می رسد فیفا استقلال را تا پنجره نقل و انتقالات بعدی محروم کرده است . با این وجود باید منتظر بمانیم تا مشخص شود استقلال در چه زمانی می تواند جذب بازیکن داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان درباره لیست آسیایی و نبود حضور تیموریان و جپاروف در این لیست توضیح داد:با توجه به اینکه ثبت قرارداد تیموریان و جپاروف با مشکل مواجه شده بر همین اساس در لیست اولیه برای حضور در مسابقات آسیایی نام این 2 بازیکن قرار نمی گیرد.اما امیدوارم با توجه به صعود استقلال نام این 2 بازیکن در لیست بعدی لحاظ شود.در مورد وضعیت چشمی هم از طریق فدراسیون فوتبال پیگیر هستیم تا از حضور این بازیکن بهره ببریم چرا که وی در گذشته بازیکن تیم ما بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه پرسپولیسی
۱۳:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
آخ دلم کباب شد واستون ............ آبی های آسمونی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.

داره میاد پرسپولیسی بشه خخخخخخخخخخخخخخخخ
منتظر دربی باشین چون این دفعه میخوایم گلهای زده مون رو دورقمی کنیم وووووووووواااااااااااااوووووووووووو
آخرین اخبار