کرمانشاه؛

کرمانشاه نائب قهرمان مسابقه های دو و میدانی داخل سالن کشور شد

سرپرست تیم دو و میدانی کرمانشاه گفت: تیم دو و میدانی کرمانشاه نائب قهرمان مسابقه های داخل سالن قهرمانی کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حسین امیری ، اظهار داشت: رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران با اعلام برترین ها به کار خود پایان داد. وی با اعلام نائب قهرمانی تیم کرمانشاه در مسابقات دو و میدانی داخل سالن کشور گفت: در پایان مسابقات تیم فارس با ۴۳ امتیاز قهرمان شد و تیم کرمانشاه با کسب ۳۷ امتیاز عنوان نائب قهرمانی این دور از رقابت‌ها را از آن خود کرد و تیم اصفهان نیز با ۳۱ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

 امیری با اشاره به کسب ۲ نشان طلا و ۴ مدال نقره از سوی دو ومیدانی کاران استان کرمانشاه در این رقابت ها افزود: در ماده ۶۰ متر محمد چشمه زار با رکورد ۶ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه مقام دوم و مدال نقره را از آن خود کرد. وی با اعلام نتایج رقابت های دیگر ورزشکاران استان گفت: پژمان یار ولی در ۸۰۰ متر با ثبت رکورد یک دقیقه و ۵۲ ثانیه موفق به کسب گردن آویز نقره شد، در ۶۰ مانع آرمین سبحانی با زمان ۸ ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه به عنوان چهارمی بسنده کرد.

 سرپرست تیم دو و میدانی کرمانشاه با ادامه توضیحات افزود: در ماده ۱۵۰۰ متر حسین کیهانی با ثبت رکورد ۳ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۵۹ صدم ثانیه توانست مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند همایون همتی نیز در همین ماده با زمان ۳ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه مقام دوم و مدال نقره را بدست آورد. امیری با اعلام نتایج ۳۰۰۰ متر گفت: در این ماده همایون همتی با رکورد ۸ دقیقه و ۲۵ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و حسین کیهانی نیز با اختلاف ۱۵ صدم ثانیه از همایون، نائب قهرمان شد.

وی سطح برگزاری مسابقات را بالا و مطلوب توصیف کرد و گفت: آقای علیرضا نور محمدی در این مسابقات به عنوان مربی تیم استان حضور داشت، با توجه به آمادگی جسمانی مطلوب و نیز همگرایی میان ورزشکاران استان، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم. امیری با تقدیر از زحمات ریاست فدراسیون دو و میدانی ایران برای برگزاری مطلوب این مسابقات که با عنوان یادواره شهدای آتشنشانی صورت گرفت، گفت: شایسته است از مربیان دلسوز استان که بدون ادعا و هیچ هزینه ای برای پرورش دو و میدانی کاران تلاش می کنند تشکر و قدردانی نماییم و امیدواریم هیئت پاسخگوی زحمات این عزیزان باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار