در دهه فجر

2 پروژه آبفار مهرستان افتتاح می‌شود

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی مهرستان گفت: در دهه فجر امسال دو پروژه شرکت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

2 پروژه آبفار مهرستان افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سعید جنگی زهی اظهار کرد: در دهه فجر امسال دو پروژه شرکت آب و فاضلاب روستایی مهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی مهرستان افزود: شاخص ترین پروژه آبرسانی اجرای شبکه آب شرب روستای بورویی از توابع بخش بم پشت است که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه تعداد 250 خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

این مسؤول ادامه داد: عملیات انجام شده در این پروژه شامل بهسازی و مهار یک دهنه چشمه به طول 1500 متر ، حفر و تجهیز یک حلقه چاه، ساخت یک باب موتور خانه و اتاقک کلرزن ، اجرای 325 متر خط برق و خرید و نصب  ترانس 25 کاوا، اجرای خط پمپاژ به طول 150 متر و 4200 متر شبکه توزیع و ساخت مخزن 200 متر مکعبی است.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر 68 میلیون و 950 هزار تومان از محل اعتبارات استانی و قانون استفاده متوازن منطقه‌ای باشد.

جنگی زهی  بیان کرد:  پروژه دیگر شامل توسعه شبکه آب شرب روستای هوشک به طول 1200 متر در محدوده خیابان امام حسین است که 24  میلیون تومان از محل صندوق توسعه برای افتتاح و بهره برداری از آن هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار