کاشانی ها هم وارد حاشیه شدند؛

بسکتبالیست های شهرداری کاشان ممنوع المصاحبه شدند

بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری کاشان ممنوع المصاحبه شدند و در صورت مصاحبه کردن جریمه خواهند شد.

بسکتبالیست های شهرداری کاشان ممنوع المصاحبه شدن  //ویرایش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛لیگ برتر بسکتبال در حال حاضر به دلیل رقابت های غرب آسیا در تعطیلات به سر می برد.اما این تعطیلات به نفع  برخی از تیم ها شد تا مشکلاتشان را در حل کنند.

تیم شهرداری گرگان و شهرداری اراک که پیش از این تعطیلات در حاشیه بودند و هم اکنون در مشکلات و اعتراض بازیکنان به علت نگرفتن مطالباتشان به سر می برند،تیم شهرداری کاشان هم با اعتراض بازیکنانش مواجه شده است .

تیم شهرداری کاشان تمام اقساط خود را به صورت منظم به بازیکنانش پرداخت کرده است اما آخرین چک آنها که به 1 بهمن ماه مربوط می شود وصول نشد.

بر این اساس بازیکنان تیم شهرداری کاشان اعتراض کردند و در تمرینات خود حاضر نشدند.اما نکته قابل توجه این است که کادر فنی شهرداری کاشان به بازیکنان تیم خود اجازه مصاحبه نداده است و در صورت مصاحبه کردن بازیکنان جریمه خواهند شد.

تیم شهرداری اراک در هفته ششم از دور برگشت در خانه خود به مصاف تیم شهرداری کاشان رفت و بازیکنانش به علت دریافت نکردن مطالباتشان در نیمه نخست وارد زمین نشدند به این ترتیب بازی را با اختلاف زیاد برابر شهرداری کاشان واگذار کردند.

مجید صالحی سرمربی تیم شهرداری کاشان پس پایان این دیدار عنوان کرد که همه تیم ها مشکلات مالی دارند.تیم شهرداری کاشان هم از این قاعده مستثنا نیست اما این تیم خوش قول است و همه چک هایی که به بازیکنان می دهد وصول می شود بنابراین بازیکنان شهرداری کاشان با اعتماد کامل در زمین حاضر می شود.با این تفاسیر  و با این مصاحبه خوش قولی تیم شهرداری کاشان مشخص شد!

بازیکنان تیم شهرداری کاشان امیدوار هستند در این تعطیلات مشکلات مالیشان حل شود.تا پیش از شروع دوباره لیگ بتوانند با آمادگی کامل برابر حریفان خود حاضر شوند.حال باید دید مشکلات شهرداری ها در این تعطیلات حل خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار