یاسوج؛

تحقیر آمریکا مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود

امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه ولایت فقیه عامل اساسی در استمرار انقلاب است، افزود: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب، تحقیر آمریکا بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز  جمعه دهدشت با اشاره به سالروز ورود امام خمینی(ره) به وطن و فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: امام آمد و جاء الحق و زهق الباطل را تحقق بخشید.

امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مهمی داشت افزود: سقوط حکومت شاهنشاهی از جمله این دستاوردها بود.

تقوی تصریح کرد: انقلاب، نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای ولایت فقیه استوار کرد و آن چیزی که توانست انقلاب را پیروز کند همین ولایت فقیه و وحدت مردم بود.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه عامل اساسی در استمرار انقلاب است، افزود: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب، تحقیر آمریکا است؛ انقلاب دهه مستشار آمریکایی را از کشور خارج کرد و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط مردم نیز تحقیر استکبار است.

تقوی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله هم آمریکا تحقیر شد،گفت: در بحث نظامی ایران اسلامی امروز به جایی رسیده که یکی از هشت کشور بزرگ دنیا نام گرفته است.

امام جمعه موقت دهدشت هم چنین با اشاره به خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: خدمات 60 ساله ایشان قابل تقدیر است.

وی از مرحوم رفسنجانی به سیاستمداری نام برد که تشنه اسلام برای جامعه بود و گفت: در سال 88 نیز از همین تریبون عرض کردم که توهین به ایشان توهین به مقام عظمای ولایت و مرجعیت شیعه است.

تقوی افزود: ایشان شخصیتی بود که از 60 سال گذشته نهضت خود را به عنوان یکی از پیش قراولان مبارزه با استکبار آغاز و نوشتن کتاب امیر کبیر و سرنوشت فلسطین این مسیر را مشخص کرد.

وی با بیان اینکه مظلومیت آیت‌الله رفسنجانی از شهید بهشتی بیشتر بود افزود: چون ایشان از سال 65 مورد تهاجم دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفت.

تقوی افزود: در فضای مجازی صحبت‌هایی می‌شود که اجحاف به روح بزرگ این انسان مقتدر است.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.