نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

برخی روشنفکرنماها دنبال حذف شعار «مرگ بر آمریکا» هستند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه گفت: باید برنامه‌های دهه‌فجر به‌صورت مردمی برگزار شود تا برخی روشنفکرنماها که در صدد حذف شعارهای انقلابی هستند پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مسئولین کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی آذربایجان‌غربی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید مهدی قریشی در این دیدار اشاراتی به برنامه‌های سال‌های گذشته دهه‌فجر داشت و گفت: در سال‌های قبل برخی اقدامات نظیر تبلیغات محیطی با موضوعیت تصویرگری اعتراضات مردمی و قیام مردم ارومیه در سال‌های انقلاب و نیز فضاسازی انقلابی بودیم که نیاز است مسئولین کمیته‌ها و ستاد به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: برگزاری مردمی برنامه‌های دهه‌فجر از خواسته‌های اصلی است که باید مدنظر باشد به این ترتیب که نیروهای مردمی و مساجد در اولویت قرار داده شوند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، در این راستا خاطرنشان کرد: نباید برنامه‌های این ایام به‌صورت تکلیفی و از سوی نهادها و ادارات مختلف برنامه‌ریزی شود چراکه همه مدیران مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستند و باید تلاش داشته باشند، اما اینکه مردم خود برای مراسمات بزرگداشت تلاش کنند جزو اصلی‌ترین زمینه‌های موفقیت است.

وی، با اشاره به اینکه نباید در برگزاری مراسمات دهه‌فجر انقلابی‌گری و توجه به حس انقلابی مردم نادیده گرفته شود، بیان داشت: متاسفانه امروز شاهدیم که برخی در هر مقام و مسئولیتی به‌دنبال دور ساختن اذهان عمومی از آرمان‌های انقلاب‌اسلامی هستیم که در میان جوانان و نوجوانان این امر بیش از دیگران نمود دارد.

حجت‌الاسلام قریشی، تصریح کرد: باید در برنامه‌های دهه‌فجر توجه ویژه به گرامیداشت آرمان‌های انقلاب‌اسلامی داشته و در صدد زنده نگه داشتن انقلابی‌گری در میان مردم باشیم. این مهم‌ترین امری است که باید در برنامه‌ها به آن توجه شود.

وی، در پایان تاکید کرد: اینکه برخی آمریکا را دچار اشتباه بدانند و چنین احساس کنند که با برخی اقدامات قابل تغییر است، این مورد را باید به آن فهماند که آمریکا دشمن است و بر اساس آیات قرآنی هیچ دشمنی قابل بخشش نیست.

در این دیدار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی آذربایجان‌غربی در سخنانی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی، اظهار کرد: این ایام به‌عنوان نقطه روشن تاریخ انقلاب‌اسلامی شناخته می‌شود و به همین دلیل باید در بزرگداشت آن تلاش بیشتری شود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدرضا بابازاده، حرکت مردمی انقلاب‌اسلامی را ناشی از قدرت الهی دانست و گفت: خوشبختانه شاهد شکل‌گیری کمیته‌های مختلف در سطح استان هستیم که برنامه‌های متنوع و قابل توجهی را در نظر گرفته‌اند.

در ادامه، محسن شکرنیا رئیس ستاد بزرگداشت دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری جلسات پیاپی در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های این ایام گفت: امیدواریم برنامه‌ها با حضور مردم باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.