یک تهیه کننده تئاتر:

80 درصد فروش نمایش‌ها با حضور چهره‌های معروف بدست می‌آید

تهیه کننده نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» می‌گوید حضور چهره‌های معروف در نمایش باعث افزایش تماشاگران شود و این عامل 80 درصد قضیه است.

پوپک کم گویان تهیه کننده نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» در گفتگو با خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همکاری با آتیلا پسیانی به عنوان تهیه کننده این نمایش گفت: من همیشه شخصا در نمایش‌های آتیلا پسیانی حضور داشتم و کار کردن با او و تیم حرفه‌ای و روانش‌ را بسیار دوست داشتم.

وی ادامه داد: اصولا به کارهای آتیلا پسیانی در ژانر کلاسیک و یا ژانرهای دیگر علاقمندم و اولویت بعد من برای کار کردن، تیم بسیار خوب و حرفه‌ای نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت»بود. من این نمایش را به واسطه ژانر انتخاب نکردم.
 
کم گویان در ادامه صحبت‌هایش پیرامون اقتصاد تئاتر و فروش نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» عنوان کرد: از نظر من بستگی به هر اجرا دارد. نظر من درباره این کار این است که فروش کار خیلی خوب بوده و عموما در دو سال اخیر مردم خیلی بیشتر نسبت به قبل فرهنگ تئاتر تماشا کردن را پیدا کرده‌اند و تئاتر طرفدار بیشتری پیدا کرده است. ولی باز هم اقتصاد تئاتر وضع خیلی خوبی پیدا نکرده است.
 
وی در خصوص تاثیر حضور چهره‌ها معروف در استقبال نمایش‌ها اظهار داشت: من فکر می‌کنم، حضور چهره‌های معروف در نمایش باعث افزایش تماشاگران آن نمایش شود و این عامل 80 درصد قضیه است. من در 3 اثر قبلی‌ام، متوجه شدم که کار با چهره‌های معروف سینما و تئاتر، مسلما تاثیر خیلی بیشتری دارد.
 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار