شیراز؛

شکست ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال کشور

در هفته 20 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور نماینده فارس مغلوب دبیری تبریز شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم لبنیات ارژن شیراز در هفته 20 مسابقات دسته برتر فوتسال کشور میزبان تیم رده سومی دبیری تبریز بود که این بازی در پایان با 4 گل بسود شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم دبیری به پایان رسید .

نماینده فارس با متحمل شدن یازدهمین شکست این فصل خود در لیگ برتر فوتسال کشور با کسب 20 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی رقابت ها باقیماند .

دبیری تبریز هم با 41 امتیاز همچنان پس از تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در جای سوم باقیماند .

حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز در پایان این بازی گفت: تیم ما با مشکل یک مهاجم تمام کننده روبرو است و اگر از موقعیت های بدست آمده بهتر استفاده می کردیم شاید نتیجه بازی چیز دیگری بود به هرحال ما نیمه نخست را واگذار کردیم و در نیمه دوم شرایط بازی برای ما بهتر شد اما کار ما در همان نیمه نخست تمام شد .

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم دبیری هم با رضایت از بازی هماهنگ بازیکنانش گفت: تیم ارژن در زمین خود به هیچ تیمی باج نداده بود اما امروز ما مزد بازی روان و هماهنگ خود را گرفتیم و به پیروزی دست یافتیم .

علیرضا عسگری و جواد اصغری مقدم و حمید احمدی (2 گل) گل های دبیری تبریز را وارد دروازه ارژن شیراز کردند .

گفتنی است شاگردان حمید کمالی در تیم ارژن در هفته 21 مسابقات دسته برتر فوتسال کشور جمعه 15 بهمن ماه میهمان طرح و توسعه الوند خواهند بود .

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار