اصفهان؛

سازمان تأمین اجتماعی ارتباطات خوبی با دیوان عدالت اداری دارد

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: برقراری ارتباط دیوان عدالت اداری با دستگاه های اجرایی زمینه ساز اجرای بهتر قانون و حفظ حقوق مردم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی در همایش کارشناسان واحدهای حقوقی سازمان تأمین اجتماعی در اصفهان افزود: به همین منظور دیوان عدالت اداری سعی کرده است ارتباط خود با دستگاههای اجرایی را تقویت کند.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی ارتباطات خوبی با دیوان عدالت اداری دارد، تصریح کرد: بخشنامه هایی که در سه سال گذشته از سوی سازمان تأمین اجتماعی برای ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی مردم صادر شده است، موجب شده که مراجعه مردم به دیوان عدالت اداری برای شکایت از این سازمان کاهش یابد.
رئیس دیوان عدالت اداری افزود: برقراری ارتباط دیوان عدالت اداری با دستگاه های اجرایی زمینه ساز اجرای بهتر قانون و حفظ حقوق مردم می شود.
وی خاطرنشان کرد: نهادسازی و انجام کارهای اساسی و استوار در سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای دقیق قانون کار بسیار مهمی است.
حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه برقراری عدالت با اجرای صحیح قانون امکانپذیر است، ادامه داد: همه ما مکلف به اجرای قانون هستیم و عمل به قانون به معنی اجرای عدالت است.
وی بیان کرد: با تعامل مناسب و اصلاح قوانین و رویه ها باید کاری کنیم که هر سال آمار پرونده های مرتبط با تأمین اجتماعی در دیوان عدالت اداری کاهش یابد.
رئیس دیوان عدالت اداری، اتخاذ راهکار مناسب و آسیب شناسی در این زمینه را در کاهش آمار پرونده قضایی علیه سازمان تامین اجتماعی تاثیرگذار دانست و افزود: دیوان عدالت اداری با تمام توان در کنار سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد تا ضمن عملکرد مناسب این سازمان، رضایتمندی مردم از این سازمان افزایش یابد.
در پایان این این همایش که با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، معاونان، روسا و کارشناسان حقوقی سازمان برگزار شد از قضات برتر دیوان عدالت اداری، کارشناسان حقوقی برتر ادارات کل استان اصفهان و همچنین از مدیران کل و درمان تامین اجتماعی استان اصفهان تقدیر شد.
از جمعیت پنج میلیون و 80 هزار نفری استان سه میلیون و 300 هزار نفر برابر با 65 درصد از جمعیت استان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند .
43 شعبه اصلی، 23 شعبه اقماری و 16 کارگزاری به کارگران و جامعه هدف این سازمان در استان اصفهان خدمات ارائه می دهند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار