اصفهان؛

آغازپنجمین دوره مسابقات رالی قهرمانی کشور در بادرود نطنز

مسئول کمیته رالی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: پنجمین دوره مسابقات رالی قهرمانی کشور امروز در متین آباد از توابع بادرود نطنز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین معینی  از برگزاری این مسابقات به مدت دو روز خبر داد و گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بررسی مسیرهای اعلام شده، مسیر متین آباد را از نظر ایمنی و فنی تایید کرد.
وی گفت: این رقابت با حضور 10راننده از امروز ساعت 8 صبح آغاز و تا پایان روز جمعه ادامه دارد.
معینی افزود: تدابیر لازم برای برگزاری پنجمین دوره مسابقات رالی قهرمانی کشور اندیشیده شده و چهار ایستگاه شامل آتش نشانی، آمبولانس، ماشین امداد و هلال احمر از شهرهای نطنز و بادرود، همچنین تایم کنترل در طول مسیر دایر شده است.
مسئول کمیته رالی موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان اظهار کرد: شرکت کنندگان از استان های تهران، فارس، خوزستان، قزوین و دیگر استان های کشور هستند.
مسؤول کمیته رالی موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان تصریح کرد: مسیر مسابقه از محل باسکول سنگ آهن بند نرگس بادرود به سمت قلعه کرشاهی شروع می‌شود و رانندگان پس از طی مسافت مشخص در برگشت از قلعه کرشاهی به کمپ متین‌آباد بازخواهند گشت.
وی با بیان این که این مسابقه به‌ صورت کورس‌ های 3 دقیقه‌ای برای هر یک از شرکت‌ کنندگان به‌ صورت جداگانه برگزار و مسافت آن‌ ها ثبت می‌شود، افزود: امیدواریم که در سال آینده مسابقه بزرگ رالی خاورمیانه را در بادرود و مسیر کویری متین‌ آباد برگزار کنیم.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار