عبدالله: اراده سیاسی برای مبارزه با فساد اداری و پاسخگویی وجود دارد

رئیس اجرائیه دولت وحدت ملی افغانستان در دیدار با اعضای کمیته مشترک مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری مباززه با فساد اداری، شفافیت و پاسخگویی در ادارات دولتی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،«عبدالله عبدالله» رئیس اجرائیه دولت وحدت ملی افغانستان با اعضای کمیته مشترک مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری دیدار کرد و گزارش‌ها،نتایج بررسی‌ها و پشنهادات آنان را درباره روند مبازه با فساد اداری، شفافیت و پاسخگویی در ادارات دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دفتر مطبوعاتی رئیس اجرائیه دولت وحدت ملی افغانستان با انتشار این اطلاعیه نوشت: اعضای کمیته مشترک مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری گزارش‌های کاری‌شان را درباره نظارت و ارزیابی از روند مبارزه با فساد اداری، چگونگی تداوم کار و مبارزه مؤثر بر علیه فساد اداری با رئیس اجرائیه افغانسان در میان گذاشتند و خواستار حمایت همه‌جانبه‌ دولت وحدت ملی در این زمینه شدند.

اعضای ارشد این کمیته یادآور شدند که تصمیم دارند؛ در آینده دادستانی کُل، شرکت برشنا و وزارت آموزش و پرورش را نیز بررسی نمایند تا موانع و چالش‌های مبارزه با فساد اداری را شناسایی کنند.

در ضمن آنها می‌خواهند در برنامه‌های بعدی در کنار نهادهای ملی از کارکرد نهادهای بین‌الملللی نیز نظارت و ارزیابی نمایند.

عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه دولت وحدت ملی افغانستان با ابراز خرسندی از تلاش‌های اعضای این کمیته گفت: اراده سیاسی قوی در سطح رهبری برای مبارزه با فساد اداری، شفافیت و پاسخگویی وجود دارد، دولت از تلاش‌های شما حمایت می‌کند، اما ما انتظار داریم که کارهای این کمیته در امر مبارزه با فساد اداری نتایچ ملموس و عملی در به‌دنبال داشته‌باشد.

وی ادامه داد: در برنامه‌های بعدی برای بهبودی کار بالای همکاری‌های متقابل، انتقال دانش کار با ادارات دولتی، شناسایی موانع و چالش‌ها در امر مبارزه با فساد اداری و ارائه راهکاری‌های عملی را در اولویت قرار دهید و همچنین به‌طور منظم به گزارش‌های خود را با دولت در میان بگذارید تا اقدامات عملی و جدی‌تر انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار