سردار،پیروز جنگ حقوقی با روبین کازان؛

فیفا به نفع آزمون رای داد

بر اساس اعلام وکیل باشگاه روستوف، در ماجرای شکایت باشگاه روبین کازان از سردار آزمون ، فیفا به نفع مهاجم کشورمان رای داد.

مایخائیل پروکوپتس،  وکیل باشگاه روستوف و سردار آزمون، گفت تمام ادعاهای "روبین کازان" در رابطه با سردار از سوی فیفا رد شده و باشگاه کازان مکلف به پرداخت بدهی خود به این بازیکن شده است.

آزمون که برای روبین کازان بازی می کرد فوریه سال 2015 به صورت قرضی به روستوف پیوست و تابستان سال 2016 با قراردادی دو ساله به صورت قطعی به عضویت این باشگاه درآمد. اما باشگاه روبین کازان علیه آزمون شکایت کرد و مدعی شده بود که او قراردادش را با این باشگاه نقض کرده است و با جعل سند به صورت غیرقانونی با روستوف قرارداد امضا کرده است.

اما به گفته وکیل روستوف تمام ادعاهای روبین کازان از سوی فیفا رد شده است.
وکیل روستوف گفت: امروز فیفا رای خود را درباره پرونده سردار آزمون برای ما فرستاد که رای علیه روبین صادر شده است.بر اساس رای فیفا همه ادعاهای روبین رد شده است.روبین کازان باید غرامت سنگینی بپردازد.روبین خواستار محرومیت روستوف و سردار بود اما برعکس،حالا روبین کازان باید بخشی از پول این بازیکن را که نزد خود نگه داشته بپردازد.

هیچ نقض قرارداد و جعل سندی از سوی سردار انجام نشده است در حالی که روبین بارها این موضوع را مطرح کرد. ما تمام اسناد و مجوزهای استخدام آزمون را به فیفا ارائه کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار