اردبیل؛

دشتی مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل شد

حسین دشتی به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی پیش از ظهر امروز در اردبیل برگزار شد که در این مراسم از بهروز زلالی مدیرکل سابق قدردانی و حسین دشتی به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل انتصاب شد.

در ابتدای این مراسم زلالی مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل به تشریح عملکرد 7 ساله خود در این سازمان پرداخت و گفت: با تلاش و همکاری تمامی دست اندرکاران کمیته امداد و با حول و قوه اللهی توانسته ایم هزار و 800 واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی فراهم کنیم و بیش از 2 هزار نفر از این افراد را تحت درمان بهداشتی و غربالگری قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه 20 هزار فرصت شغلی در قالب طرح اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در اختیار مردم قرار گرفته است گفت: از این تعداد تسهیلات شغلی 12 هزار طرح به مرحله اقتصاد کامل درآمده و وارد چرخه تولید شده است.

در ادامه نصیری معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) یادگار امام راحل می باشد و با هدف اللهی و دستگیری از نیازمندان تاسیس شده است افزود: این وظیفه ماست که با توجه ویژه و نگاه جدی تر روز به روز در جهت اعتلا و پیشرفت شرایط اجتماعی و معیشتی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قدم برداریم.

وی با بیان اینکه دولت با اجرای طرح نظام سلامت در حوزه بهداشت و با اختصاص 70 میلیارد تومان در استان در جهت حمایت از این قشر در تلاش است افزود: ایجاد فرصت های شغلی و ارائه تسهیلات بانکی بیش تر در اولویت اقدامات دولت در حمایت از کمیته امداد خمینی(ره) خواهد بود.

در ادامه این مراسم برقعی قائم مقام کمیته انداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اینکه در طی جلساتی که با رئیس جمهور داشته ایم و طی آمار و اطلاعات موجود بیش از 20 درصد مشاغل تولید شده توسط کمیته امداد بوده که سهم استان اردبیل جذب 76 درصد از منابع بوده است.

وی افزود: 130 هزار فرصت شغلی با اعتبار بیش از هزار و 500 میلیارد تومان در قالب وام های اشتغال توسط کمیته امداد ارائه شده است که متوسط هزینه برای هر طرح 5/13 میلیون تومان است و امید است استان اردبیل پیش از پیش با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و ساعی در جهت تولید حرکت کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار