کرمانشاه؛

بهترین راه آموزش های همگانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهترین راه آموزش های همگانی در سطوح مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سلیمان محبی افزود: در راستای سند تقسیم کار ملی علاوه بر آموزش های توانمند سازی و اجتماع محور، رشد مدار، مشارکت اجتماعی و دیگر آموزش های مرتبط با موضوع که از سوی اداره مراقبت در برابر آسیب ها اعلام شده است، بیش از یکصد هزار نفر از دانش آموزان پایه های ششم دبستان، هفتم دختران، هشتم پسران، کل دانش آموزان پایه نهم، طرح آزمایشی توانمند سازی و حمایت های روانی اجتماعی دانش آموزان و طرح نماد در استان کرمانشاه تحت آموزش های ویژه قرار می گیرند.

محبی با اشاره به انتخاب استان کرمانشاه به عنوان پایلوت کشوری برای اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) خاطر نشان ساخت: اجرای دقیق آموزش تیم های مهارت های مقابله ای و غربالگری را در مدارس هدف مورد توجه قرار گیرد و پس از استخراج نتایج مطلوب آن را برای تعمیم به کل کشور و همچنین درصد بیشتری از مدارس استان ارایه دهیم.

وی همه طرح های در دست اجرا از سوی اداره مراقبت را در راستای اجتماعی کردن موضوع مقابله و کنترل آسیب های اجتماعی و در راستای اجتماعی کردن نهضت مقابله با آسیب های اجتماعی دانست.

گفتنی است این نشست با حضور معاونین مدیر کل و روسای نواحی سه گانه شهر کرمانشاه و دیگر اعضای کمیته برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.