همدان؛

سرعت وزش باد در همدان به 50 کیلومتر بر ساعت رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سرعت وزش باد در نقاط مختلف این استان در 24 ساعت گذشته به 50 کیلومتر بر ساعت رسید.

.سرعت وزش باد در همدان به 50 کیلومتر بر ساعت رسید.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج با بیان اینکه سرعت وزش باد در شهر همدان در 24 ساعت گذشته 45 کیلومتر بر ساعت رسیده است افزود: تا بعد از ظهر امروز وزش باد در نقاط مختلف استان افزایش می یابد.

وی ادامه داد: آسمان این استان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری و از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی با افزایش ابر و افزایش شدید باد همراه است و این وضعیت به تناوب در برخی از نقاط تا روز یکشنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اوج بارش های این سامانه برای روز جمعه پیش بینی شده است اضافه کرد: در طول مدت بارش ها به ویژه در مناطق جنوبی استان ، احتمال اختلال در محورهای ارتباطی به دلیل لغزندگی، یخ زدگی و مه آلودگی وجود دارد.

پیرتاج افزود: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته سه درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی اظهار کرد: سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته فامنین با 6 درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین نقطه استان نهاوند با 11 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

به گفته پیرتاج در ساعات بارشی دمای نقاط مختلف استان به ویژه دمای روزانه بین سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.