بخشودگی جرایم دیر کرد تسهیلات بانکی کشاورزان

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور گفت: کشاورزان بدهکار به بانک ها تا سقف صد میلیون تومان از بخشودگی جرائم دیرکرد تسهیلات برخوردار خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور در سیزدهمین نشست برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان گفت:به دنبال تعریف ساز و کار مناسبی برای  بخشودگی دیر کرد تسهیلات بانکی بدهکاران بخش کشاورزی بیشتر از سقف صد میلیون تومان هستیم تا پس از تعیین و تفکیک، بودجه ای برای بخشودگی آنان تعریف شود.

درباره تامین منابع آبی استان هرمزگان افزود: برای نوسازی خط لوله 45کیلومتری شهری در مرحله نخست 20میلیارد تومان اعتبار تخصیص می یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دستگاه های دخیل در ساخت طرح های مسکن مهر تا پایان سال خانه ها را به متقاضیان تحویل دهند.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس،قشم،حاجی آباد،بندر خمیر و ابو موسی  در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: طبق قانون می توان از 50درصد مازاد درآمد استان هزینه کرد   این روند برای استان هرمزگان باید اجرا شود.

وی افزود: با ارتقای ردیف بودجه استان بسیاری از مشکلات هرمزگان بر طرف خواهد شد.

 جاسم جادری استاندار هرمزگان هم در این نشست تخصیص ردیف بودجه برای رفع خسارت بارندگی و سیل اخیر در هرمزگان را خواستار شد.

وی گفت: تامین نیاز آب شرب شهری و روستایی استان در دستور کار قرار گرفته است.

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در پنجمین حضورش در استان هرمزگان، امروز به همراه هیئتی متشکل از وزیر صنعت ، معدن و تجارت از  جزایر استان بازدید خواهد کرد.

انتها پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.