یزد؛

بهره برداری از 3 طرح با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد تومان

418 طرح با اعتبار افزون بر دو هزار میلیارد تومان در دهه فجر در استان یزد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سید محمد میرمحمدی استاندار یزد گفت: طرح های مختلف درطول دهه فجر در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

میرمحمدی افزود: این طرح ها شامل طرح‌های بخش خصوصی، شهرداری‌ها، عمرانی و همچنین طرح‌های مختلف بخش دولتی است.

استاندار یزد گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و آنها در پیروزی آن نقش اساسی بر عهده داشته اند بنابراین جشن های دهه فجر با حضور و مشارکت خودشان و بنحو شایسته برگزار شود.
 
میرمحمدی ادامه داد: دهه فجر یک فرصت برای سوق دادن مردم به حوادث و رویدادهای مختلف انقلاب اسلامی است و تبین اهداف و دستاوردهای آن اهمیت دارد و باید در این زمینه بسیار فعالانه اقدام کرد.
 
وی گفت: مشارکت آحاد مردم در رفع مشکلات یکدیگر و جامعه بسیار مهم و یک ضرورت است و این نظام و انقلاب اسلامی به همگان اختصاص دارد و کسی نمی تواند مدعی باشد که فقط به او تعلق دارد.

میرمحمدی گفت: در تمام مسائل و برنامه ها همواره باید سعی شود تا منافع عمومی ملت و جامعه اسلامی مورد نظر قرار گیرد چون دولت و ملت از هم جدا نیستند و همه باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بکوشیم.
 
استاندار یزد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل وجود عقلانیت بود و قطعا برای تداوم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف و آرمان های والای آن به وحدت و همدلی همگان و هدایت های ولی فقیه نیاز است تا جلو توطئه های دشمنان گرفته شود.

میرمحمدی گفت: ارزیابی از فعالیت ستادهای دهه فجر استان نیز یک ضرورت است و باید با انجام این کار مهم نقاط ضعف و قوت را شناسایی و سپس در راستای رفع آن اقدام کرد.

جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 بهمن ماه با انجام حدود چهار هزار برنامه در بخش های مختلف در استان یزد آغاز و تا 22 بهمن ماه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار