اولین اقدام ضد ایرانی ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز ( چهارشنبه) دستور ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع هفت کشور از جمله ایران را صادر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس این فرمان اجرایی رئیس جمهوری آمریکا، شهروندان کشورهای ایران، عراق، سودان، سومالی ، لیبی ، سوریه و یمن اجازه ورود به این کشور را نخواهند داشت.
 
بر اساس گزارش های منتشره، از امروز و بر اساس فرمان اجرایی جدید ترامپ، صدور ویزا موقتا برای شهروندان این 7 کشور در سفارت خانه های آمریکا ممنوع خواهد شد.
 
ترامپ پیشتر اعلام کرده بود که در 100 روز اول ریاست جمهوری خود، فرایند اخراج 'بیش از دو میلیون مهاجر غیرقانونی' را، که مرتکب خلاف شده اند، از خاک ایالات متحده آغاز خواهد کرد و خواستار حکم زندان حداقل دو ساله برای کسانی شد که اخراج شده اند اما برای ورود مجدد به آمریکا تلاش کرده اند.
 
اخراج مهاجران غیرقانونی و وضع ممنوعیت های شدید بر مهاجرت به آمریکا، از جمله مهمترین وعده های انتخاباتی دونالد ترامپ از زمان شروع فعالیت های انتخاباتی او بوده اند.
 
لغو مجوزهای سفر توریستی بدون ویزا میان آمریکا و کشورهایی که در بازگرداندن مهاجرات غیرقانونی خود همکاری نکنند، از جمله دیگر برنامه های اعلام شده ترامپ بود.
 
منبع:ایرنا
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.