مترو تهران - کرج فردا در این ساعات پذیرش مسافر ندارد

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در راستای انجام عملیات بهسازی خط ۵، پذیرش مسافر در خط مترو تهران – کرج از ساعت ۲۱ پنجشنبه تا ساعت ۱۳ روز جمعه انجام نخواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس علی عبدالله پور با اشاره به اینکه بهسازی و نوسازی خط ۵ مترو تهران از دو هفته پیش آغاز شده است افزود: هجده سال از بهره برداری خط ۵ مترو تهران می‌گذرد که با توجه به این زمان نیاز به نوسازی و بهسازی کلی این خط ضروری بود.
 
وی با بیان اینکه تمام بخش‌های زیرساخت، روسازی، ایمنی، کنترل پارامترهای هندسی، مقاومت لرزه‌ای، زهکشی و غیره، در این پروژه عظیم بررسی و بهسازی می‌شوند تصریح کرد: در حد امکان سعی می‌شود تا عملیات‌های عمرانی بهسازی خط ۵ از نیمه شب تا ۴ صبح صورت گیرد تا خللی در روند مسافربری ایجاد نکند اما در برخی از موارد به علت طولانی بودن یک عملیات عمرانی نیاز می‌شود تا ساعاتی پذیرش مسافر در این خط صورت نگیرد.
 
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطر نشان کرد: در همین راستا پنجشنبه ۷ بهمن ماه از ساعت ۲۱ پذیرش مسافر در خط تهران – کرج متوقف و خدمات رسانی این خط ساعت ۱۳ روز جمعه ۸ بهمن ماه از سرگرفته می‌شود.
 
منبع:جام جم آنلاین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار