در پایان رقابت های دسته62 کیلوگرم لیگ وزنه برداری؛

امیری و پشوتنی در جایگاه نخست لیگ جوانان و بزرگسالان قرار گرفتند

مهدی امیری در لیگ جوانان و یعقوب پشوتنی در لیگ بزرگسالان وزنه بردارانی بودند که در دسته 62 کیلوگرم به قهرمانی دست یافتند.

امیری و پشوتنی در جایگاه نخست لیگ جوانان و بزرگسالان قرار گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت وزنه برداران دسته 62 کیلوگرم با حضور 8 وزنه بردار در لیگ جوانان و بزرگسالان،( یادواره شهدای آتش نشان) به میزبانی نیروی زمینی ارتش و سالن کوثر شهرک شهید فلاحی برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ مهدی امیری از تیم نیروی زمینی ارتش در حرکت یکضرب 111 کیلوگرم را بالایی سر برد، در حرکت دوضرب 136 کیلوگرم را ثبت کرد تا با مجموع 247 کیلوگرم به مقام قهرمانی دسته 62 کیلوگرم لیگ جوانان دست یابد.مهدی فروتن از تیم عقاب نیروی هوایی همدان با مجموع 246 کیلوگرم به مقام دوم ومهدی زارعی از تیم نیروی زمینی ارتش با مجموع 212 کیلوگرم به مقام سوم دست یافتند.

همچنین؛ در لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان نیز یعقوب پشوتنی از تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان در حرکت یکضرب وزنه 115 کیلویی را مهار کرد و در حرکت دوضرب 140 کیلوگرم را بالایی سر برد تا با مجموع 255 کیلوگرم به قهرمانی برسد.مهدی امیری  و مهدی فروتن در رده سنی بزرگسالان نیز به مقام های دوم و سوم رسیدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار