پس از پایان دسته56 کیلوگرم لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان؛

جمعه پور در جوانان و گلپرور در بزرگسالان قهرمان شدند

جمعه پور با مجموع 210 کیلوگرم در لیگ جوانان و گلپرور با مجموع 229 کیلوگرم در لیگ برتر بزرگسالان قهرمان دسته 56 کیلوگرم شدند.

جمعه پور در جوانان و گلپرور در بزرگسالان قهرمان شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین روز از رقابت های فینال لیگ جوانان و هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های کشور(یادواره شهدای آتش نشان) در دسته 56 کیلوگرم با رقابت 5 وزنه بردار در رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز شد.

برهمین اساس؛ ابوالفضل جمعه پور وزنه بردار مناطق نفت خیز جنوب در رده سنی جوانان، در حرکت یکضرب وزنه 95 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوضرب وزنه 115 کیلوگرم را بالایی سر برد تا مجموع 210 کیلوگرم به مقام نخست دست یابد.مهران قاسم زاده از تیم عقاب نیروی هوایی همدان با مجموع 205 کیلوگرم دوم شد و ساسان نقدی پور از مناطق نقت خیز جنوب خوزستان با مجموع 165 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین، در رده سنی بزرگسالان دسته 56 کیلوگرم نیز حسن گلپرور از رعد پدافند  در حرکت یکضرب وزنه 105 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد و در حرکت دوضرب وزنه 124 کیلویی را مهار کرد تا با مجموع 229 کیلوگرم قهرمان شود.مهدی دویرانی از تیم نیروی زمینی ارتش با مجموع 212 کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت و ابوالفضل جمعه پور با مجموع 210 کیلوگرم در لیگ بزرگسالان سوم شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.