کرمان؛

افزایش 11درصدی کشفیات موادمخدر استان قابل تقدیر است

رئيس پليس پيشگيری ناجا تغيير ساختارهای سنتی و الگوهای غير مشاركتی را پيش شرط توانمند سازی جامعه دانست و گفت: پيش شرط پليس جامعه محور تعامل با مردم است.

افزایش 50درصدی کشفیات موادمخدر استان قابل تقدیر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان٬سردارمحمد شرفی امروز در همايش روسای كلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان با تبريك به مناسبت فرا رسيدن دهه فجر گفت: مديران و مسئولان از پليس به عنوان يك امانت دار و دژی مستحكم برای تامين امنيت در جامعه ياد می كنند و خدمت گزاران پليس بايد از هرگونه افراط در انجام ماموريت ها بپرهيزند تا جامعه در شرايط اضطرار قرار نگيرد.

وی افزود: هيچ سازمانی نمی تواند به تنهايی مسئوليت خود را به نحو شايسته انجام دهد مگر با همكاری ديگر دستگاه های متولی امر كه در مورد پليس هم اين مورد صدق می كند و احاد جامعه با همكاری پليس می توانند در تامين نظم و امنيت بر پايه تعهد در يك نظام تعاملی تلاش كنند.

اين مقام انتظامی تصريح كرد:پيش شرط پليس جامعه محور تعامل با مردم است.

 وی تغيير ساختارهای سنتی و الگوهای غير مشاركتی را لازمه توانمند سازی جامعه دانست و افزود:در آستانه انتخابات رياست جمهوری افكار عمومی با حساسيت بيشتری موضوعات را پيگيری مي كنند و دشمنان با استفاده از ظرفيت رسانه ها درصدد افشاء موارد نااميد كننده و برجسته سازی مشكلات اقتصادی و اجتماعی هستند .

وی در پايان با ارائه گزارشی از عملكرد مثبت پليس استان در كاهش آمار وقوع سرقت و افزايش 11 درصدی كشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از تلاش خدمت گزاران نيروی انتظامی در استان كرمان تقدير و تشكر كرد.

در ادامه سرداررضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان هدف از برگزاری اين همايش را ارتقاء دانش علمی و مهارتی كاركنان دانست و گفت : تداوم در به كارگيری مسائل آموزشی، هم دلی و هم پوشانی عملكرد كاركنان در ماموريت های پليسي و انتقال تجارب همكاران، خود به نوعي كارگاه آموزشی است.

وی با اشاره به آمادگی پليس برای تامين امنيت اجتماعی و برقراری نظم و انضباط ترافيکی مراسم دهه فجر و به ويژه يوم الله 22 بهمن خاطر نشان کرد: پليس هميشه به عنوان سرباز مطيع ولايت، خود را مسئول برقراري امنيت و آرامش مراسمات ملي و مذهبي مي داند و اين افتخار با حضور پر رنگ در مراسم راهپيمايي 22 بهمن تکميل مي شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.