آی او اس 10.3 بتا با ویژگی جدید منتشر شد

شرکت اپل نسخه بتای آی او اس 10.3 را با اضافه کردن ویژگی های جدید و قابل توجهی منتشر کرد.

آی او اس 10.3 بتا با ویژگی جدید منتشر شدبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنوز مدتی از انتشار نسخه 10.2.1 نمی گذرد که اپل نسخه 10.3 بتای آی او اس را برای توسعه دهنگان عرضه کرد. بزرگ ترین ویژگی این نسخه اضافه شدن بخش Find My AirPods به سیستم عامل است.

یکی از موضوعاتی که همیشه کاربران ایرپاد (هدفون های بدون سیم اپل) را تهدید می کند، گم شدن این هدفون ها است. شرکت اپل در نسخه 10.3 آی او اس نرم افزار ‌Find My AirPods را به صورت آزمایشی در سیستم عامل خود اضافه کرده است. کاربران می توانند با استفاده از این ویژگی ایرپاد های خود را پیدا کنند.

کاربران برای پیدا کردن ایرپاد های خود از دو طریق می توانند پیدا کنند. اول روش پیدا کردن ایرپاد از روی نقشه است و روش دوم پخش شدن صدای بلند از ایرپاد ها به طوری که کاربران قادر به شنیدن آنها باشند. البته این دو روش در صورتی عملی می شوند که شما ایرپاد خود را در فاصله 5 تا 10 متری یکی از دستگاه های اپل (آیفون، آیپد و مک) گم کرده باشید و AirPods به یکی از دستگاههایی که در iCloud ثبت شده است از طریق بلوتوث متصل باشد.

از دیگر قابلیت های ای نسخه می توان به بهبود عملکرد سیری، پشتیبانی سافاری از Reduced Motion، ویجت جدید برنامه پادکست، قابلیت‌های جدید در بخش Car Play و تغییر فایل ‌سیستم به APFS اشاره کرد.

آی او اس 10.3 بتا با ویژگی جدید منتشر شد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار