اردبیل؛

پایانه مرزی بیله سوار اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: پایانه مرزی بیله سوار اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، آرام حلیم در بازدید از پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته 128 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی پایانه مرزی بیله‌سوار اختصاص می‌یابد و این پایانه مرزی اوایل سال آینده به مرحله افتتاح خواهد رسید.

وی افزود: توسعه گمرک بیله‌سوار و پایانه مرزی یکی از مهمترین اهدافی است که در اولویت کاری ما قرار گرفته تا بتوانیم از این طریق زمینه بهبود و توسعه شهری را فراهم کرده و هر چه سریع‌تر شاهد تحول عظیمی در منطقه باشیم که در این راستا اخذ بهای خدمات از اتباع آذری در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار بیله‌سوار گفت: انتظار می‌رود که شهرداری بیله‌سوار خدماتی را در گمرک و پایانه مرزی به مسافران ارائه کرده و در مسیر بهبود توسعه شهری تمام توان و تلاش خود را به کار گیرد، چرا که اگر همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای در این راستا داشته‌ باشیم، به طور حتم نتایج مثمرثمری را شاهد خواهیم بود.

حلیم بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر بیش از 90 درصد مراحل احداث محوطه پایانه مرزی بیله‌سوار به اتمام رسیده است و هدف از اجرای این پروژه ساماندهی و ایجاد پارکینگ برای ناوگان حمل و نقل ایرانی و خارجی بوده و متاسفانه در گذشته در این زمینه با مشکل مواجه بودیم که ارائه راهکارهای اساسی در این زمینه لازمه کار است که باید مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم این پروژه را به مرحله تکمیل برسانیم به طور حتم مشکلات و نارسایی‌های موجود در پایانه مرزی بیله‌سوار رفع خواهد شد و می‌توانیم به اهداف مورد نظر خود در این راستا دست یابیم.

وی افزود: به میزان 260 تن قیر یارانه‌ای در اختیار شهرداری بیله‌سوار قرار گرفته و با توجه به اینکه کارخانه آسفالت شهرستان دچار نواقصاتی است، مشکلات آن در دستور کار قرار گرفته و مقدمات برای آسفالت معابر و خیابانهای شهر بیله‌سوار فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار