عضوکنفدراسیون تیراندازی آسیا:

کرسی ایران در کنفدراسیون تیراندازی آسیا از دست نمی رود

هامونی حقیقت گفت: با برکناری هاشمی از ریاست فدراسیون ایران وی نایب رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا باقی می ماند.

کرسی ایران در کنفدراسیون تیراندازی آسیا از دست نمی رودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون تیراندازی آسیا جمعه 8 بهمن ماه به میزبانی کویت برگزار می شود که مهدی هاشمی رئیس سابق فدراسیون تیراندازی به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا در این جلسه شرکت می کند.

اتفاقات اخیر که در فدراسیون تیراندازی ایران رخ داد، حضور هاشمی در این جلسه را با چالش رو به رو کرده است و به احتمال زیاد مسئولان کنفدراسیون آسیا پیگیر امور داخلی فدراسیون ایران خواهند شد.

احمدرضا هامونی حقیقیت عضو هیئت رئیسه کنفدارسیون تیراندازی آسیا درباره این موضوع تصریح کرد: هرچند طبق تصمیم وزارت ورزش و جوانان، هاشمی از ریاست تیراندازی کنار رفته، اما وی همچنان عضو فدراسیون تیراندازی ایران است و به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا باید در جلسه پایان هفته کمیته اجرایی این نهاد حضور  داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد با وجود برکناری هاشمی از ریاست فدراسیون، کرسی ایران در کنفدراسیون آسیا ازدست برود گفت: داشتن کرسی در مجامع بین المللی یک امتیاز برای کشورها محسوب می شود، چنانچه اگر مسئولان در کشورمان با این موضوع مخالفت نکنند، هاشمی همچنان در سمت نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا باقی خواهد ماند.

حقیقت در پایان خاطر نشان کرد: چون وزارت ورزش به دنبال توسعه کرسی های ورزشی در مجامع بین المللی است، بعید می دانم که مسئولان دنبال حذف هاشمی از عضویت کنفدراسیون تیراندازی آسیا باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار