تبریز ؛

آغاز احداث شهرک سنگ آذرشهر تا پایان امسال

فرماندار آذرشهر گفت : عملیات اجرایی احداث شهرک سنگ این شهرستان تا پایان امسال آغاز می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرماندار آذرشهر گفت : برای احداث شهرک سنگ این شهرستان ، زمین 99 هکتاری در منطقه خانقاه در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن تا پایان امسال آغاز می شود .

فرماندار آذرشهر گفت : برای احداث شهرک سنگ این شهرستان ، زمین 99 هکتاری در منطقه خانقاه در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن تا پایان امسال آغاز می شود.

یداله الهیاری در نشست شورای اداری آذرشهر ، نبود انرژی برق را تنها مشکل اجرای این طرح ملی ، اعلام کرد و افزود : برای رفع این معضل ، بخش خصوصی با یک شرکت خارجی وارد مذاکره شده تا همزمان با آغاز عملیات اجرایی شهرک سنگ ، نیروگاه برق هم در این منطقه ساخته شود.

وی ،همچنین درباره روند احداث بیمارستان 64 تختخوابی جدید آذرشهر گفت : این طرح هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال نیز 65 میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی آن تخصیص یافته است.

فرماندار آذرشهر از هزینه کرد 38 میلیارد ریال برای اصلاح نقاط حادثه خیز این شهرستان تا پایان امسال خبر داد و گفت : این اعتبار برای اصلاح سه راهی گوگان ، راه خاصلو ، سه راهی شهید غفاری ، ساماندهی راه روستاهای قرمزگل و شیرامین در نظر گرفته شده است.

الهیاری توسعه باغات و احیای قنوات ، لایروبی کانالهای آب کشاورزی و اجرای طرح کشت جایگزین را در زمینهای اطراف دریاچه ارومیه از مهمترین اقدامات امسال برای ساماندهی حوزه کشاورزی این شهرستان دانست و افزود : برای اجرای این طرح ها در 10 ماه گذشته 190 میلیارد ریال هزینه شده است .

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار