پخش زنده در دسترس همه کاربران اینستاگرام قرار گرفت

از روز چهارشنبه قابلیت پخش زنده در اینستاگرام برای همه کاربران این شبکه اجتماعی امکان پذیر شد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از چند ماه پیش در خبر ها خوانده بودید که امکان پخش ویدئو زنده به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده است، با این حال بسیاری از کاربران به ما پیام میدادند و از عدم امکان پخش زنده در اینستاگرام خود گله میکردند، که جواب ما یک چیز بود:

این قابلیت ابتدا در کشور آمریکا  و برخی از کابران صرفا عرضه شده است.

پخش زنده در دسترس همه کاربران اینتستاگرام


اما اکنون این خبر خوش را به کاربران گرامی بدهیم که این قابلیت از امروز (چهارشنبه ) در دسترس همه کاربران اینستاگرام قرار خواهد گرفت. (البته ناگفته نماند که برخی از کاربران ایرانی هم از داشتن این قابلیت خبر میدادند، ولی خبر رسمی آن از طرف اینستاگرام به تازگی اعلام شد.)

البته به گفته سایت اینستاگرام  این فرآیند زمان بر خواهد بود و ممکن است تا حداکثر دوهفته آینده تکمیل شود، در نتیجه اگر این قابلیت را هم اکنون ندارید احتمالا تا هفته آینده برای شما نیز فعال خواهد شد.


گفتنی است برای استفاده از این قابلیت سعی کنید آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. (این قابلیت در نسخه های 10 به بالا موجود است )

و در قسمت استوری و زدن دکمه لایو میتوانید ویدئو زنده تهیه کنید. البته ذکر این نکته هم ضروری است پخش زنده ، امکان دانلود ندارد ، همچنین پس از پایان پخش قابلیت دیدن مجدد هم ندارد و به معنی واقعی کلمه پخش زنده است.

منبع: Instagram

انتهای پیام/
‌‌‌‌
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار