شیراز؛

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج جنوب کشور در شیراز

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج جنوب کشور در شیراز خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار‌ ظهراب قنبری جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس گفت:  سومین برنامه یادواره فرهنگی ورزشی سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم از سوی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) در پنج منطقه کشور برگزار می‌شود که لشکر عملیاتی 19 فجر استان فارس مجری برگزاری این المپیاد در جنوب کشور است.

سرهنگ قنبری اضافه کرد: 450 نفر ورزشکار بسیجی از استان‌های خوزستان، کرمان، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال و بختیاری برای شرکت در این المپیاد وارد شیراز می شوند.

 فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و هیئت‌های ورزشی در فارس برای برگزاری این المپیاد در رشته های فوتسال، جودو، تیراندازی، زورخانه‌ای، تکواندو، کاراته و والیبال همکاری می کنند.

 المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج در محدوده سنی 18 تا 25 سال در سالن شهید ربانی واقع در بلوار قرآن، سالن شهید دستغیب واقع در دروازه کازرون، سالن پایگاه قهرمانی واقع در بلوار هفت تنان، سالن شلمچه واقع در پل باغ صفا، سالن تختی واقع در خیابان ذوالانوار و سالن 22 بهمن واقع در کوی زهرا برگزار می شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار