همدان؛

به پایان رسیدن 90 درصد پروژه‌های مسکن مهر در استان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۹۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر در استان همدان به پایان رسیده است گفت: پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا پایان سال ۹۵ بسته می‌شود.

به پایان رسیدن 90 درصد پروژه‌های مسکن مهر در استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن ظفری اظهار داشت: پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به این دلیل که در برخی مناطق، آورده مردم به موقع به حساب انبوه‌ساز واریز نشد معطل ماند و مشکلاتی در تحویل به موقع ایجاد کرد با این وجود واحدهایی که دارای متقاضی مؤثر هستند تا پایان امسال تعیین تکلیف خواهند شد.

وی ضمن تأکید بر این امر که پرونده مساکن مهر استان همدان در سال 95 کاملا بسته خواهد شد گفت: پروژه‌هایی که فاقد متقاضی مؤثر هستند توسط وزارت راه و شهرسازی در سطح ملی در حال پیگیری است و در قالب سیاست‌های کلی این وزارتخانه تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان بیان کرد: منابع تأمین مالی در موضوع مسکن مهر نخست تسهیلات مسکن و بعد آورده متقاضی است که در بخش تسهیلات، بانک مسکن مشارکت مطلوبی داشته و از این منبع تا حدممکن بهره‌برداری صورت گرفته است و تسهیل در پروژه‌های مسکن مهر با همراهی و همکاری مجموعه این بانک روان‌تر دنبال شد.

وی افزود: چنانچه متقاضیان آورده خود را به موقع واریز می‌کردند همه پروژه‌های مسکن مهر دارای متقاضی مؤثر به موقع به پایان می‌رسید و مشمول مرور زمان و تأثیرات تورم و رکود قرار نمی‌گرفت.

ظفری عنوان کرد: در حال حاضر در مجموع 90 درصد پروژ‌ه‌های مسکن مهر در استان به پایان رسیده است و چند درصد آن به دلیل نداشتن متقاضی مؤثر و درصدی هم به دلیل عدم وصول آورده متقاضی منتظر تعیین تکلیف است که تا پایان سال اعلام وضعیت خواهند شد.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.