سنندج؛

شهدا در میدان آزمایش دنیا پیروز شدند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهدا در میدان آزمایش دنیا به معنی واقعی کلمه پیروز شدند و با نثار خون خود به انقلاب و اسلام برکت و عظمت دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی دیشب در مراسم شبی با شهدای گمنام تازه تفحص شده در مسجد جامع سنندج گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از خون پاک شهدا می باشد و این انقلاب رنگ و بوی دینی و الهی داشت و خود خداوند با وجود این همه دشمن و مخالف، ایران را حفظ کرد و به پیروزی رسید.

وی افزود: خداوند در برابر نثار خون و جان شهدا بهشت را به آنها هدیه کرد و وعده هایی که خداوند داده حق است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: آنها که با تحلیل خود چشم طمع به خاک ایران داشتند و با فکر و تحلیل اشتباه به اینکه ایران را در عرض یک هفته شکست خواهند داد و اشغال می کنند اما شهدا با تمام وجود و دین و ایمان در مقابل آنها و حامیان ابرقدرت آنها ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه خداوند به شهداء وعده داده که اجازه نمی‌دهد خون آنها پایمال شود، افزود: شهدا در نزد خداوند از چنان جایگاه و مقامی برخوردار هستند که با اولین قطره خون شهید که ریخته می شود شهید آمرزیده می شود.

وی گفت: شهیدان کسانی هستند که با خدای خود معامله کردند و جان خود را دادند تا دین وعزت و عظمت اسلام محفوظ و پابرجا بماند و خداوند نیز آنها را دوست دارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.