رئیس هیئت وزنه برداری کرمانشاه: کیانوش های زیادی در کرمانشاه داریم

رئیس هیئت وزنه برداری کرمانشاه معتقد است، استعدادهایی مثل کیانوش رستمی وجود دارد که می توانند آینده وزنه برداری ایران را بسازند.

رئیس هیات وزنه برداری استان کرمانشاه: استعدادهای خوبی داریم تا آینده ایران بشوندبابک سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: نفرات دعوت شده به اردو باید عصر امروز خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی و از صبح امروز نیز تمرینات خود را آغاز کنندبهتر است وارد این جریان نشوم اما تا آن جا که مطلعم فدراسیون تصمیم گرفته این اردو با حضور تمامی ملی پوشان دعوت شده برگزار شود و همه افراد دعوت شده باید در آن حضور یابند.

رئیس هیات وزنه برداری استان کرمانشاه در ادامه از فعالیت 90 وزنه بردار به صورت رسمی و بیمه شده زیرنظر هیات خبر داد و گفت: این افراد در رده های سنی مختلف مشغول تمرین و فعالیت هستند.

سلیمی همچنین با بیان اینکه استان کرمانشاه همواره وزنه برداران خوبی داشته است و کار شناسایی استعدادها و پتانسیل ها یکی از برنامه هایی است که در دستور کار هیئت قرار گرفته، گفت: توجه به رده سنی نوجوانان از جمله دیگر برنامه های این هیئت است.توجه به هیئت های شهرستانی نیز از برنامه های دیگر ما در هیات استان خواهد بود چرا که معتقدم استعدادهای بسیار خوبی در سطح شهرستان ها وجود دارد و به همین منظور در شهرستان هایی که فاقد هیئت وزنه برداری هستند، این هیئت را راه اندازی و آن هایی هم که هیات دارند را تقویت خواهیم کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام خدمت شما ما چند نفر از وزنه برداران شهرستان هستیم حقیقتن از مربیگری مربیمان رنج میبریم وهیچ گونه علمی در مورد وزنه برداری ندارد به خاطر رضای خدا فکری به حال این وزنه برداران شهرستان بکنید
آخرین اخبار