افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی بهزیستی در منطقه حاشیه نشین کشتارگاه ارومیه

با حضور جمعی از مسئولان پایگاه سلامت اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی در منطقه حاشیه‌نشین کشتارگاه ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی در مراسم افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی در منطقه کشتارگاه ارومیه اظهارداشت: نقش مادران و بانوان در صیانت از خانواده در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بسیار مهم است.
شهلا تاجفر افزود: در آسیبهای اجتماعی باید نگاه واقع گرایانه داشت. منکر آسیبهای اجتماعی در جامعه نیستیم اما این را هم نمی پذیریم که کار از کار گذشته است.

وی با بیان اینکه عدم آگاهی خانواده ها سهم عمده ای در بروز آسیبهای اجتماعی دارد خاطرنشان کرد: از هرگونه برنامه و طرحی در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محلات حاشیه نشین حمایت می کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی عنوان کرد: برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اراده و همت جمعی و نقش پررنگ مردم نیاز است.

معاون پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی هم در این مراسم با تقدیر از هیات امنای مسجد امام هادی(ع) در همکاری برای راه اندازی پایگاه سلامت اجتماعی اظهار داشت: هر وقت مردم پای کار آمده اند نتایج مطلوبی را در برنامه ها شاهد بوده ایم.

پروین محمدپوری با بیان اینکه رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با مشارکت مردم معنا می یابد افزود: توجه به مناطق حاشیه نشین در اولویت برنامه‌های پیشگیری قرار دارد.

در مراسمی که به همین منظور در مسجد امام هادی(ع) منطقه حاشیه‌نشین کشتارگاه ارومیه با حضور مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان غربی، معاون پیشگیری بهزیستی استان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان و جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد پایگاه سلامت اجتماعی بهزیستی این منطقه افتتاح شد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.