گفتگو با بازیگر شکنجه‌گر ساواک در معمای شاه/ وقتی به موزه عبرت رفتم، وحشت کردم

فرشید صمدی‌پور بازیگر معمای شاه از چگونگی انتخاب و ایفای نقش یک مامور ساواک گفت.

فرشید صمدی‌پور بازیگر معمای شاه، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی در نقش «منوچهری» در این سریال گفت: انتخاب من برای این نقش حکایت دارد؛ من برای تشییع مرحوم انوشیروان ارجمند به تالار وحدت رفته بودم. بدون اینکه من متوجه شوم، آقای ورزی من را دیده بود و از طریق یکی از دوستان شماره‌ام را گرفت. به دلیل نزدیکی چهره من به منوچهری گفته بودند، با گریم به این نقش نزدیک می‌شود. بعد از خواندن فیلمنامه و صحبت با کارگردان این نقش را انتخاب کردم.
 
وی در خصوص نظرات مخاطبان نسبت به این نقش اظهار داشت: بعد از دیدن نقش منوچهری بیشتر مخاطبان ناراحت شدند و این مطلب برای من بسیار مهم است که بتوانم نقش قابل قبول ارائه دهم. از طرفی با هدایت و راهنمایی آقای ورزی توانستم در محدوده نقش وارد شوم؛ نقش منفی همان طور که می‌دانید خیلی سخت است.
 
بازیگر «شهرزاد» در خصوص مطالعه و دیدن فیلم برای رسیدن به نقش تصریح کرد: من یک سی دی دیدم که مقام معظم رهبری برای بازدید از کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک  (موزه عبرت)، رفته بودند و درباره فضای آن زمان صحبت کردند. همچنین با آقای ورزی و با افرادی که در آن زمان شکنجه شدند، صحبت کردم و توانستم کمک های زیادی دریافت کنم. البته حضور در فضای تصویربرداری هم تاثیر بهتری بر ایفای نقش دارد.

وی در خصوص حضور در موزه عبرت و حس و حال خود عنوان کرد: زمانی که من به موزه عبرت رفتم، وحشت کردم. مطالعه و خواندن اسناد، صحبت با کارگردان و تخیلاتم به من کمک کرد تا این نقش را بازی کنم. در نهایت نظر مخاطب مهم است.

صمدی‌‌پور در خصوص حضور در سریال «شهرزاد 2» خاطرنشان کرد: قرار است در این سریال بازی کنم و صحبت‌هایی هم برای حضور در کار آقای زالی داشتم.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
عالی
آخرین اخبار