کرمان؛

اختلاس گران در جیرفت مبلغی را به بیت المال برگرداندند

رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ۵ نفر از متهمان وارد زندان و بعد از مدتی با قرار وثیقه آزاد و مبلغی به بیت‌المال برگشت دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدالله موحد در تشریح پرونده اختلاس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در بحث اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از بازرسی کرمان برای این مهم مامور شدند که متوجه اختلاس در این دانشگاه شدند.

وی تصریح کرد: 5 نفر از متهمان وارد زندان شدند که بعد از مدتی به قرار وثیقه آزاد و مبلغی به بیت‌المال برگشت داده شده است.

موحد تصریح کرد: تاکنون تشخیص بازپرس در این زمینه اختلاس بوده که پرونده همچنان روال کاری خود را ادامه می‌دهد تا به نتیجه برسد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بازدید از زندان جیرفت گفت: فضا و موقعیت زندان جیرفت مناسب نیست و امیدواریم به زودی زندان از مرکز شهر خارج شود.

وی افزود: وجود سلاح ظرفیت جنایی در منطقه را افزایش می‌دهد و باید سلاح‌های غیر مجاز را جمع‌آوری کرده و همچنین با مجرمین برخورد قانونی شود تا عبرتی برای دیگران شود.

موحد اظهار‌داشت: 292 قبضه سلاح در جیرفت کشف شده که می‌طلبد طرح ویژه‌ای در حوزه جمع‌آوری سلاح در استان اجرا شود.

وی با اعلام خبر اینکه زمینخواری قابل توجه در جنوب استان کرمان متوقف شده است، تصریح کرد: بر اساس حکم دادگاه در سال جاری بیش از 400 هکتار از اراضی دولتی شهرستان جیرفت باز پس گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.