ترامپ دیدار با یکی از سازمان های بزرگ صهیونیستی را در اولویت قرار داد

رئیس‌جمهور آمریکا دیدار با «سازمان صهیونیست آمریکا» را در فهرست اولویت دیدارهای خود با گروه‌های یهودی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ها آرتص، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی که نشان ‌دهنده اولویت‌های جدید دولتش است دیدار با «سازمان صهیونیست آمریکا» را در فهرست اولویت دیدارهای خود با گروه‌های یهودی قرار داده است.

سازمان صهیونیست آمریکا (ZOA) یکی از سازمان‌های بزرگ صهیونیستی در جهان است که به عنوان یکی از لابی‌های قدرتمند طرفدار رژیم اسرائیل، دولت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف را تحت فشار می‌ گذارد. این سازمان حامی شهرک ‌سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری و مخالف راهکار دو دولتی است.

براساس این گزارش، «آنتونی اسکاراموچی»، دستیار رئیس ‌جمهور آمریکا قرار است در نیویورک با «مورتون کلین»، رئیس «سازمان صهیونیست آمریکا» دیدار کند.

اصلی ‌ترین تأمین ‌کننده منابع مالی این سازمان، «شلدون آدلسون»، سرمایه ‌دار حامی رژیم صهیونیستی است.

در همین حال، «کلین» در گفتگو با پایگاه «جوئیش اینسایدر» گفت: در دیدار با ترامپ درباره موضوعات مربوط به اسرائیل، تروریسم و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس رایزنی خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه به تازگی با مقام‌های دولت ترامپ دیدار کرده افزود: آنها به من گفته ‌اند که می ‌دانند سازمان صهیونیست آمریکا، سازمانی است که به بهترین نحو دیدگاه‌های آنها درباره جنگ عربی-اسلامی علیه اسرائیل را تبلیغ کرده و منعکس می‌کند.

سازمان صهونیست آمریکا علاوه بر حمایت از شهرک ‌سازی‌های رژیم صهیونیستی، مخالف راهکار دو دولتی برای ایجاد سازش میان اسرائیل و فلسطینیان است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار