دیر؛

اعزام 380 دانش آموز دیر به اردوهای راهیان نور

کاروان 380 نفری دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم دیر به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جانشین فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا دیر گفت: این کاروان با هشت دستگاه اتوبوس و چند دستگاه خودرو سبک پشتیبانی سفر خود به مناطق عملیاتی را آغاز کردند.

سرهنگ عبدالله میرزایی افزود: سفر کاروان راهیان نور دانش آموزان دیر به مدت سه روز است که در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی والفجر 8، شلمچه، طلائیه، هویزه، رمضان و شهدای شرق کارون بازدید و در رزمایش اردوگاه شهید باکری در خرمشهر شرکت خواهند کرد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سید الشهدا دیر گفت: در این سفر معنوی 16 راوی و روحانی و تعدادی از مدیران مدارس کاروان راهیان نور را همراهی می کنند.

سروان پاسدار سید علی حسینی نیا اظهارداشت: برنامه های فرهنگی مختلفی برای این سفر در نظر گرفته شده و این برنامه ها در کنار بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور اجرا می شود.

وی افزود: دل نوشته، کارت نائب شهید برای هر دانش آموز، مسابقات پیامکی، توزیع بروشور با موضوع معرفی شهدای شهرستان در مناطق عملیاتی جنوب و اهدای جوایز از برنامه های فرهنگی در این سفر معنوی است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.