اصفهان؛

دهه فجر فرصتی برای انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید است

فرماندار شهرستان برخوار گفت: دهه فجر فرصتی برای انتقال آرمان ها ، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسفندیار تاجمیری  در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان یکی از فجر آفرینان ممتاز و همچنین ادای احترام به جانباختگان حادثه پلاسکو در تهران افزود: مراسم دهه فجرباید با توجه به عرف و وضعیت فرهنگی شهرستان با حضور مؤثر مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی و دولتی در راستای تلاش برای انتقال ارزش ها و مفاهیم و پیام های انقلاب به نسل های جدید برگزار شود.
وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین انقلاب های دنیا در نیمه دوم قرن بیستم اظهار کرد: انقلاب با رهبری بی بدیل امام ( ره ) و خواست و حمایت مردم در فضای مادی و دو قطبی آن روز با شعار معنا بخشی و زندگی به پیروزی رسید.
فرماندار شهرستان برخوار افزود: راهبری داهیانه مقام معظم رهبری ، تلاش های مسئولان و پشتیبانی مردم شرایط مناسبی در عرصه سیاست داخلی و خارجی بویژه در حوزه امنیت ملی حاکم است.
تاجمیری اظهارکرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولیت های آن در تکریم و بزرگداشت مناسبت ها و برنامه های ملی و مذهبی از جایگاه حائز اهمیتی برخوردار هستند .
فرماندار شهرستان برخوار تاکید کرد: زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم، استفاده از ظرفیت بخش های غیر دولتی، پرهیز از نگاه های کوچک و جریانی در موضع گیری ها و سخنرانی ها بایستی فراهم شود.
21 کمیته اصلی و 6 ستاد فرعی در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان برخوار مسئولیت پیش بینی و اجرای برنامه های ایام دهه ی فجر را برعهده دارند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.