مشهد؛

معرفی رئیس جدید کتابخانه های عمومی تربت جام

مراسم معرفی رئیس کتابخانه های عمومی تربت جام با حضور معاون اداره کل و اعضای انجمن کتابخانه ها در محل کتابخانه شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.

معرفی رئیس جدید کتابخانه های عمومی تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در این مراسم در حکمی شهین امیری به عنوان رئیس جدید کتابخانه های عمومی تربت جام معرفی و از خدمات شایسته چهارساله یاسر سیاوشی تجلیل به عمل آمد.

 معاون اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به شعار امسال کتابخانه ها (سال خواندن ) گفت: رسالت اصلی و رویکرد کتابخانه های عمومی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
زهرا باقرزاده با اشاره به دغدغه های رهبری در امر کتابخوانی افزود: باید کتاب را به زندگی مردم ببریم و نباید منتظر باشیم مخاطبین به سراغ ما بیایند.
وی اضافه کرد: کتابخانه ها تربت جام با بضاعت مالی و نیروی انسانی محدود فعالیت های خوبی به مخاطبان ارائه کرده است و برای رونق بیشتر کتابخوانی در جامعه نیازمند مشارکت سایر نهاد ها و سازمان ها هستیم.
معاون فرماندار تربت جام نیز گفت: هرکجا توسعه و پیشرفت صورت گرفته زمینه آن ترویج و استفاده از کتاب و کتابخوانی بوده است.
احمد شافعی با تشکر و قدردانی از زحمات رئیس اسبق کتابخانه عمومی افزود: نگاه فرماندار به تغییر و تحول مدیران شهرستان سیاسی نیست بلکه رویکرد تغییر نخبگانی است.
وی اضافه کرد: معرفی سومین رئیس زن در جایگاه مدیریت اداری شهرستان به لحاظ مطالبه جامعه زنان بوده است.
شهرستان تربت جام با نه کتابخانه نهادی و مشارکتی و با بیش از پنج هزار عضو و 135 هزار جلد منابع دارای دو هزار 400 مترمربع فضای فیزیکی است.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.