اهواز؛

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی گاومیش

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش تا 10 بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،دبیر اجرایی سومین همایش ملی گاومیش، اظهار کرد: سومین همایش ملی گاومیش 25 بهمن‌ماه در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان برگزار می‌شود.

دکتر مرتضی چاجی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات پیش از این تا امروز، 5بهمن‌ماه اعلام شده بود افزود: با توجه به استقبال پژوهشگران این مهلت تمدید شده است و علاقه‌مندان تا 10 بهمن فرصت دارند که مقالات خود را به رایانامه دبیرخانه همایش به نشانی r3bciran@gmail.com ارسال کنند.

عضو هیأت‌علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان تصریح کرد: نتایج داوری مقالات نیز 15 اسفندماه اعلام می‌شوند؛ البته متقاضیان تا 20 بهمن‌ماه فرصت دارند که در همایش ثبت‌نام کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه به نشانی ramin.ac.ir مراجعه کنند.

 چاجی در خصوص محورهای همایش، گفت: این همایش در 9 محور "تغذیه و منابع خوراکی و میکروبیولوژی شکمبه"، "مدیریت پرورش و فیزیولوژی تولیدمثل گاومیش"، "ژنتیک و اصلاح نژاد گاومیش"، "جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی پرورش گاومیش"، "بهداشت و بیماری‌های گاومیش"، "تولیدات گاومیش و فناوری‌های آن‌ها"، "زیست‌فناوری و تکنیک‌های نوین" و "رفتارشناسی، رفاه دام و تنش‌های محیطی" و "بازاریابی محصولات گاومیش" برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سومین همایش ملی گاومیش با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، گاومیش را یکی از مزیت‌های دامی خوزستان عنوان و تصریح کرد: باتوجه به ارزش این دام در اقتصاد استان، هر 2 یا سه سال یک‌بار تلاش می‌کنیم مطالعاتی را که در حوزه اصلاح نژاد، مدیریت و ... این دام در دانشگاه انجام شده است، با محققان و علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذاریم تا به ارتقاء سطح دانش در این حوزه کمک شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.