شهرکرد؛

پیام تسلیت شهردار شهرکرد در پی شهادت آتش نشانان

شهردار شهرکرد در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه ناگوار آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نورالله غلامیان شهردار شهرکرد در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان غیور کشورمان در حادثه ناگوار ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

ایثار واژه ای است که با زندگی نیروهایی گره خورده است که فارغ از جان در معرکه آتش و دود برای نجات جان انسان ها جان فشانی کرده و تعهد را به زیباترین شکل آن به نمایش می گذارند.

شهادت مظلومانه غیور مردان ایران زمین و دلاور مردان آتش‌نشان، در حادثه دلخراش ساختمان پلاسکوی تهران، ضایعه‌ای است که دل هموطنان را به درد آورد.

حماسه ای که آتش‌نشانان فداکار در این صحنه خدمت آفریدند  و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت وا داشت.

اینجانب این اتفاق جانگداز را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت ایران اسلامی، مجموعه خدوم مدیریت شهری و بویژه خانواده‌های شهدای آتش نشان عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای مجروحین و مصدومین این فاجعه دردناک شفای عاجل و برای شهروندان عزیزی که از دست دادیم رحمت واسعه و برای بازماندگان و خانواده‌های داغدار صبر و اجر مسئلت دارم.

گفتنی است: حادثه ناگوار آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران در صبح روز پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان به ویژه عده‌ای از آتش‌نشانان شجاع و فداکار شد.

ساختمان تجاری و ۱۷ طبقه پلاسکو در ضلع شرقی چهارراه استانبول تهران قرار دارد و یکی از مهمترین مراکز تولید و فروش پوشاک این شهر به شمار می رفت.

این ساختمان در سال ۱۳۴۱ به عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران، با اسکلت فلزی ساخته شد که پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۹۰ واحد تجاری آن کاملاً تخریب گردید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.