دریانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رسیدگی به امور حقوقی بازماندگان حادثه پلاسکو سرعت می‌گیرد

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران از افزایش تعداد شعب ویژه شورای حل اختلاف تهران برای رسیدگی سریع به امور حقوقی و قضایی بازماندگان شهدا و جان باختگان حادثه پلاسکو خبر داد.

رسیدگی به امور حقوقی بازماندگان حادثه پلاسکو سرعت می‌گیردعباسعلی دریانی رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: 2 شعبه ویژه جدید به شماره‌های 2604  در نوبت صبح  و شعبه  2602 در نوبت عصر مجتمع شماره 27 شورای حل اختلاف تهران ( ویژه اصناف، بازرگانان و فناوری اطلاعات) برای رسیدگی به امور قضایی بازماندگان شهدا و جان باختگان حادثه پلاسکو تشکیل شده است.

دریانی افزود: این مجتمع‌ها رسیدگی به اسناد و مدارک مفقودی کسبه، مالکان و همچنین انحصار وراثت متوفیان این حادثه را برعهده دارند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران تأکید کرد: علاوه بر شعبات 619 و 640  مجتمع شماره 12 و 13 شورای حل اختلاف تهران آماده رسیدگی به درخواست‌ها را دارد.

وی ضمن ابراز تأسف از این حادثه تلخ گفت: به عنوان کمترین سهمی که می‌توان در تکریم بازماندگان و ابراز همدردی با آنان داشت تمام رسیدگی‌ها به خانواده‌های شهدا و جانباختگان به طور ویژه و خارج از نوبت انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار