اهواز؛

نماینده شطرنج خوزستان در صدر جام بین المللی خزر

پویا ایدنی نماینده شطرنج خوزستان در مسابقات جام بین المللی خزر صدرنشین جدول این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جریان این رقابت ها و در پایان دور چهارم این مسابقات که در رشت برگزار شد ، در جدول گروه A که شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2000 حضور دارند، پویا ایدنی از ایران با کسب چهار امتیاز به تنهایی صدرنشین این مسابقات شد.

شاهین لرپری زنگنه و علیرضا فیروزجا از ایران به همراه فرنس برکس از مجارستان و کنستانتین تارلف از اوکراین با کسب سه و نیم امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند .

همچنین گابریل سرکیسیان از ارمنستان ، کنستانتین لوپولسکو از رومانی ، الکساندر زابوف از اوکراین ، باچانا مورچیاشویلی از گرجستان و اولگ کورنف از اسپانیا، علی راستبد ، سیدجواد علوی ، احسان قائم مقامی ، همایون توفیقی ، امید نوروزی ، سیدخلیل موسوی و آرین غلامی از ایران با کسب سه امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.

در حساس ترین بازی های دور چهارم نیز ، پویا ایدنی موفق شد الکساندر زابوف را شکست دهد ، بازی شاهین لرپری زنگنه با کنستانتین تارلف ، دیدار گابریل سرکیسیان با آرین غلامی و همچنین مسابقه باچان مورچیاشویلی با کنستانتین لوپولسکو مساوی شد.

پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر ، از جمعه شب با حضور بیش از 800 شطرنجباز از ایران و 17 کشور خارجی در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.