دانشگاه آزاد اسلامی فرزندان مردم محروم را برای مسئولیت‌های مهم کشور تربیت کند

استاندار آذربایجان غربی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی فرزندان مردم محروم را برای مسئولیت‌های مهم کشور تربیت کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛قربانعلی سعادت در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی این استان بر اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مناطق کشور تاکید کرد و اعلام کرد که این دانشگاه فرزندان مردم محروم کشور را برای مسئولیت‌های مهم کشور تربیت کند.

سعادت افزود: من فکر می‌کنم در رابطه با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هم دانشگاه آزاد اسلامی بهترین گزینه است و باید دولت کاری کند که خیلی از ماموریت‌های دانشگاه‌های دولتی به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شود.

وی ادامه داد: کسانی که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کردند خیلی‌ها احساس می‌کردند که بچه‌های سرمایه‌دار هستند ولی اصلا اینگونه نیست. دانشگاه آزاد اسلامی اکنون بخش زیادی از مردم فقیر و استعدادهای خوب مردم محروم را برای مسئولیت‌های کشور تربیت می‌کند. متاسفانه دولت از اوایل انقلاب تاکنون از واگذاری اختیارات همیشه پرهیز دارد.

او در پایان گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی برای تحویل گرفتن هر مدرسه و دانشگاهی و در طرف مقابل تضمین خرید خدمت دولت اقدام کند خیلی از مشکلات برطرف می‌شود

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۰۹:۲۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
دانشگاه آزادباپذیرش های الکی بجزاینکه جیب خانواده های محروم روخالی وجوانانشون رابادادن مدارک الکی بدون بارعلمی ومتوقع کردنشون ازجامعه جهت گرفتن میزهیچ کاردیگه ای نکرده ونمیکنه..