پوریا شکیبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازیگر، گاهی وقت‌ها از خود واقعی‌اش دور می‌شود

شخصیتی که من در این نمایش، بازی کردم از خود واقعی من و شخصیت اصلی‌ام دور است.

بازیگر، گاهی وقت ها از خود واقعی اش دور می شودپوریا شکیبایی بازیگر نمایش «دوازده» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش خود در این نمایش گفت: شخصیتی که من در نمایش بازی می‌کنم، شخصیت شماره چهار است. این شخصیت، از خود واقعی من دور است. من آدم احساساتی هستم و این نقش، یک شخصیت صفر و یک است و اصلا به احساسات توجهی ندارد و باید ثابت باشد تا بتواند بر حرفش باقی بماند. یک شخصیت سیاه و سفید است. من خیلی زحمت کشیدم تا خودم را به شخصیت اصلی نزدیک کنم. نمی‌دانم چقدر موفق شده ام؟! چرا که من آدم احساساتی هستم و یک مقدار با شخصیت شماره چهار تفاهم نداشتم. به هر حال در کار ما، بازیگر، گاهی وقت‌ها از خود واقعی اش دور می شود.
 
وی در خصوص دیدن فیلم «دوازده مرد خشمگین» قبل از بازی در این نمایش اظهار داشت: من قبل از تهیه این نمایش، فیلم را پنج بار دیدم. وقتی قرار به اجرای این نمایش شد، من فیلم را پانزده بار دیدم تا بتوانم نقشم را به خوبی بازی کنم.
 
پوریا شکیبایی در پایان پیرامون برقراری ارتباط با شخصیت اصلی در فیلم «دوازده مرد خشمگین» گفت: اولا، هیچ چارچوبی وجود ندارد. به نظر من میزانسن‌های سینمایی و دکوراسیون در سینما، این اجازه را به شما می دهد که بتوانید نقش را خشک تر و متفاوت تر اجرا کنید. در فیلم اصلی، شماره چهار، تنها چند حرکت را انجام می‌دهد و از اول تا آخر پشت میز نشسته است. من سعی کردم تا آنجایی که می‌شد و آنچه من از شخصیت اصلی در ذهن داشتم، بتوانم نقشم را درست اجرا کنم و به آن شخصیت نزدیک شوم.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار