ماهینی: صدایم برای اعلام دو اخطاره بودن بازیکن گسترش گرفت/ مشکلی با رضاییان ندارم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن قدر برای دو اخطاره بودن بازیکن گسترش فریاد زدم که صدایم در نمی آید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین ماهینی درباره حادثه پلاسکو بیان کرد: این حادثه غم عجیبی در دلمان به وجود آورد و وقتی عکس‌ها و فیلم‌های این حادثه را می‌دیدیم خیلی سخت بود ، امیدوارم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی در مورد بازی با گسترش اظهار کرد: تیم گسترش فولاد در این بازی فقط برای مساوی آمده بود و هر کاری کرد که با یک امتیاز زمین را ترک کند اما خوشبختانه تیم ما امسال آنقدر توانایی دارد که در هر بازی در آزادی 3 امتیاز را بگیرد. به هر حال لیاقت پیروزی را داشتیم و شکر گذار خداوند هستیم. 

وی درباره  2 اخطاره شدن بازیکن گسترش فولاد در مسابقه گفت: آنقدر در این مورد فریاد زدم که صدایم درنمی‌آید. به داور گفتم که او در نیمه اول کارت گرفته است و حتی این بازیکن پس از خطا روی پیست خودش را می‌زد و مشخص بود که باید اخراج می‌شد اما داور اعلام کرد که در نیمه اول به بازیکن شماره 5 اخطار داده بود.

ماهینی درباره اینکه بازی‌های تراکتورسازی قبل از تیم پرسپولیس برگزار می‌شود، بیان کرد: قبل از بازی صحبت‌هایی مطرح بود مبنی براینکه گسترشی‌ها گفته بودند این بازی را به خاطر تراکتور به میدان می‌رویم و واقعاً همین اتفاق افتاد و دنبال مساوی بودند. امیدوارم در بازی گسترش و تراکتور دیگر برای هم بازی نکنند و به فکر خودشان باشند.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه گسترشی‌ها معتقد بودند داور صحنه‌های 70 به 30 را به نفع پرسپولیس سوت می‌زند، گفت: اکثر صحنه‌ها نرمال بود اما فکر می‌کنم خطایی که روی طارمی انجام شد پنالتی بود اما کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند.

وی در مورد رامین رضائیان اظهار کرد: من و رامین رضائیان هیچ‌گاه مشکلی با هم نداشته‌ایم، ما یک تیم هستیم و همه برای قهرمانی پرسپولیس تلاش می‌کنیم. برانکو تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند و موفقیت و قهرمانی پرسپولیس اهمیت دارد. 

ماهینی در مورد 2 اخطاره شدن بازیکنان پرسپولیس برای دربی بیان کرد: این اتفاقات پیش می‌آید و موضوع جدیدی نیست. به هر حال 18 بازی کردیم و بازیکنان 2 اخطاره و 3 اخطاره هم می‌شوند. 

هافبک پرسپولیس در پایان درباره اینکه  خودش دوست دارد در دفاع چپ بازی کند، خاطر نشان کرد:‌ برانکو هرکجا تشخیص بدهد من همان پست بازی می‌کنم، هرجا برانکو و باشگاه تصمیم می‌گیرد برایم فرقی ندارد. توانایی بازی در چهار خط دفاعی را دارم و هیچ مشکلی ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار