بازيكن تيم فوتبال گسترش فولاد:

امتياز گيرى از پرسپوليس در آزادى مشكل است/ قضاوت داور يك طرفه بود

حاتمى گفت: كسب امتياز مقابل پرسپوليس در آزادى بسيار سخت است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک حاتمی در پایان دیدار مقابل پرسپولیس بیان کرد: بازی در آزادی مقابل پرسپولیس سخت است. همه تیم‌ها ابتدا با هدف دفاع وارد می شوند و بعد از آن به دنبال کسب امتیاز هستند. تیم ما امروز خوب بود و تنها در یک غفلت مهاجمان پرسپولیس توانستند به گل برسند.

وی ادامه داد: تیم ما امروز چیدمانش طوری بود که گل نخوریم. به هر حال روی هم رفته امتیاز گرفتن از تیم پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی بسیار سخت است.

حاتمی در مورد داوری بازی افزود: داوری‌ها یک طرفه بود و نمی‌خواهم در مورد این موضوع حرف بزنم، کارشناسان باید در مورد این موضوع اظهارنظر کنند.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در مورد دو کارته شدن مسعود ابراهیم‌زاده، عنوان کرد: صالحی قضیه را نمی‌دانست اینکه کارت دوم را می‌خواست به بازیکن بدهد به وی این موضوع را اطلاع دادم.

حاتمی در مورد اینکه چطور راهی رختکن پرسپولیس شدید،‌گفت: من راهی رختکن شدم تا بچه‌ها را ببینم. محمود خان، برانکو و بازیکنان را ببینم و با آنها خوش و بش کنم. به هر حال من دو سال با آنها زندگی کردم و اول بازی هم رفتم از نیمکت‌نشینان پرسپولیس رخصت گرفتم. 

وی در مورد اینکه آیا دلخوری از باشگاه پرسپولیس دارید یا خیر، گفت: من دلخوری ندارم برانکو مربی قوی است به هیچ عنوان از کسی دلخوری ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار