بدری به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ارائه گزارش حادثه پلاسکو از سوی وزارت کار ، شهرداری و معاونین وزارت راه و شهر سازی در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران گفت: گزارش مفصلی درباره حادثه ساختمان پلاسکو از سوی سازمان های مرتبط در جلسه امروز کمیسیون عمران ارائه شد.

ارائه گزارش حادثه پلاسکو از سوی وزارت کار ، شهرداری و معاونین وزارت راه و شهر سازی در کمیسیون عمرانصدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز عصر کمیسیون عمران گفت: در این جلسه گزارش مفصلی درباره حادثه ساختمان پلاسکو از سوی وزارت کار ، شهرداری و معاونین وزارت راه و شهر سازی ارائه شد.

 وی افزود: این جلسه با حضور نمایندگانی از کمیسیون اجتماعی، کمیسیون بهداشت و درمان، معاونین وزیر کشور، معاونین شهردار تهران،سازمان آتش نشانی تهران، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، رئیس اورژانس کشور، معاون دادستان کشور،رئیس بنیاد مستضعفان کشور، معاونین ورارت راه و شهرسازی و معاونین وزیر کار برگزار شد.

 نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: بررسی اقدامات انجام شده قبل از وقوع حادثه و پس از آن در این جلسه مطرح و در نهایت دغدغه هایی که نمایندگان داشتند بیان شد،کلیاتی توسط دستگاه های مربوطه ارائه شد و جمع بندی این مباحث در کمیسیون عمران ظرف مدت سه الی چهار روز آینده  انجام شده و در صحن علنی مجلس مطرح می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار