شیراز؛

تساوی برق جدید فارس در لیگ دسته 2 فوتبال کشور

نارنجی پوشان شیرازی در مسابقات دسته 2 فوتبال کشور مقابل حریف کرمانشاهی متوقف شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته 20 لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور بعد از ظهر امروز یک دیدار در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد و تلاش دو تیم برق جدید فارس و بعثت کرمانشاه تساوی یک بر یک بود .

 
مهرداد شکاری سرمربی تیم برق جدید فارس در پایان این بازی گفت: با توجه به شناختی که از حریف داشتیم می دانستیم تیم سختکوش بعثت تا دقایق پایانی دست از تلاش بر نمی دارد ولی در دقیقه 75 که به گل دست یافتیم اگر بازیکنانم باهوش بودند و زمان بازی را نگه می داشتند به 3 امتیاز بازی می رسیدیم با این حال از تلاش بازیکنانم راضی هستم و فوتبال قابل پیش بینی نیست.
 
محمد بهره مند مدیر فنی تیم بعثت کرمانشاه هم گفت: بازی پایاپایی را هر 2 تیم به نمایش گذاشتند ولی با توجه به این موضوع که در دور برگشت لیگ دسته 2 قرار داریم تیم ها با شناخت بهتری رو در روی هم قرار می گیرند که این کار را برای هر تیمی سخت می کند .  
 
این دیدار در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که نماینده کرمانشاه با اخراج یکی از بازیکنان خود در دقایق پایانی نیمه نخست، نیمه دوم را ده نفره بازی کرد .  
 
نماینده فارس با این تساوی و کسب 33 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه نخست مسابقات دسته 2 فوتبال کشور قرار گرفت و در هفته 21 استراحت خواهد داشت .  
 
تیم برق جدید فارس در هفته 22 لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور 15 بهمن ماه میهمان نفت امیدیه خواهد بود .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار