کرمان؛

تمام راه های استان کرمان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: تمامی راه های استان کرمان باز است و تردد به روانی در تمامی مسیرها جریان دارد.

تمام راه های استان کرمان باز استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬خداداد مقبلی گفت: نیروهای راهداری سراسر شب گذشته را مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی در ارتفاعات استان کرمان بودند و اکنون مسیری بسته نیست.

وی با اشاره به اخطار هواشناسی قبل از بارش های استان تصریح کرد: همه نیروهای امدادرسان و راهداری قبل از بارندگی در گردنه ها و راهدارخانه ها به صورت آماده باش حضور داشتند و عملیات برفروبی و نمک پاشی را به طور مستمر انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: از شنبه شب تا به امروز در گردنه کفنوئیه بافت، گردنه اسکر در مسیر بافت - رابر، مسیر رابر - هنزاء، ساردوئیه - هنزا بارش سنگین برف و نیز در سراسر شب گذشته در محورهای بردسیر - سیرجان و گردنه خان سرخ، مسیر سرچشمه - رفسنجان، مسیر گردنه خراسانی راور و گردنه عیسی آباد، کوهبنان و گردنه تونل سیرچ ادامه داشت که با تلاش نیروهای راهداری اکنون باز است.

مقبلی اضافه کرد: بارش شدید باران در قسمت هایی از استان کرمان موجب انسداد راه ها نشد.

وی گفت: به رانندگان و همه کسانی که قصد سفر دارند توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و هنگام عبور از گردنه ها زنجیر چرخ و وسایل گرم کننده به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: رانندگان به توصیه های راهداران و پلیس راه مستقر در مسیرها توجه کنند و احتیاط لازم را در ارتباط با سرعت مطمئنه داشته باشند.
بارندگی در اکثر شهرستان های استان از روز جمعه ادامه دارد و این بارش ها در گردنه ها و ارتفاعات عمدتا به صورت برف بوده است.

جنوب استان کرمان با هفت شهرستان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مستقل دارد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار