نکو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای تحقق وحدت اصولگرایان باید با جامعتین به توافق برسد

نماینده سابق مجلس گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جریان نوظهوری است و باید با افراد اصلی جریان‌های اصولگرا به ویژه روسای جامعتین به توافق و اشتراک نظر برسد.

ابراهیم نکو نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون علت شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شکل‌گیری احزاب و گرو‌ه‌ها به ویژه در آستانه انتخابات امری طبیعی است و شاید یکی از دلایل اصلی پیدایش این جبهه، صرفا برای عرض اندام در انتخابات سال آینده باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقاط قوت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت بسیاری از شخصیت‌های تأثیرگذار جامعه از آن است، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جریان نوظهوری است و برای آنکه بتواند طیف‌های مختلف اصولگرایی را به وحدت برساند، باید با افراد اصلی جریان‌های اصولگرا به ویژه روسای جامعتین به توافق و اشتراک نظر برسد.

نماینده سابق مجلس در رابطه با آینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به ویژه پس از انتخابات 96 تصریح کرد: در صورتی که هر یک از احزاب اصولگرا کاندیدای خود را وارد انتخابات سال آتی کنند و به توافق بر سر حمایت از یک گزینه واحد نرسند، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در یکی از اهداف اساسی خودش یعنی رسیدن اصولگرایان به ائتلاف شکست می‌خورد و فعالیتش کمرنگ‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اگر جریان‌های مختلف اصولگرایی با یکدیگر بر سر حمایت از یک گزینه واحد به توافق برسند و ائتلاف کنند، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بعد از انتخابات هم به قوت خود باقی خواهد ماند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار